• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка інструктора з фізкультури

ВАС ВІТАЄ ІНСТРУКТОР З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

/Files/images/shplka/IMG-4a265a9ad5dbff93ee01bd96cf3ebb87-V.jpg

ШПІЛЬКА ТАМАРА ВАЛЕНТИНІВНА

Дата народження: 27.12.1960р.

Освіта: вища

Спеціальність: вчитель фізичного виховання

Педагогічний стаж: 36 років

Фізичне виховання в дитячому садку

Одним із основних завдань, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» є збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини.

Фізичне виховання підростаючого покоління є одним із найважливіших напрямів сучасної дошкільної освіти. Воно спрямовується на збереження і зміцнення здоров’я дошкільників, своєчасне формування у них життєво важливих рухових умінь і навичок, розвиток фізичних якостей, забезпечення належного рівня фізичної підготовленості й фізичної культури взагалі, ознайомлення із будовою і основними функціями свого тіла, виховання стійкого інтересу до рухової активності, вироблення звички до здорового способу життя.
Пріоритетність фізичного розвитку дітей визначається чинними нормативно-правовими документами дошкільної галузі – Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру», «Про охорону дитинства». Цими документами держава гарантує усім дітям дошкільного віку реалізацію прав на охорону життя і здоров’я, безоплатну кваліфіковану медичну допомогу, забезпечення раціонального харчування, сприяє створенню безпечних умов для формування всебічно розвиненої життєвокомпетентної особистості в процесі суспільного і родинного виховання тощо.


/Files/images/shplka/IMG-48ffcdc1391ac6d422d91575183defa2-V.jpg/Files/images/shplka/IMG-c15c47cddc70467d48aa321616d4e25e-V.jpg

Екологічно-туристичне свято

Мета:розширити та поглибити знання дітей про природу рідного краю.Сприяти формуванню та засвоєнню основ екологічної культури.Розвивати вміння та навички культурної поведінки у довкіллі,розвивати загальнолюдські моральні якості дошкільнят,вміння користуватися туристичним спорядженням при подоланні різних за складністю перешкод.Розвивати спритність,витривалість, креативність,увагу,уяву,пам’ять,мовлення.

Виховувати дбайливе ставлення до об’єктів природи,почуття доброти та співчутливості,потребу піклуватися про флору та фауну рідного краю,викликати осудливе ставлення до вчинків людей,які завдають шкоди довкіллю.

Матеріал:туристичне спорядження(2 рюкзаки,2 пляшки з водою,2 аптечки,2 набори посуду,2 накидки від дощу.)спорядження для подолання перешкод(мотузки,обручі,канат) намет,килимки,годівничка для птахів,годівничка для тварин,штучно створена річка,сачки,пакети для сміття,рукавиці.

Хід заняття

(під музичний супровід діти виходять на подвір’я дитячого садка)

Вихователь:Малята погляньте ,яку безмежну блакить неба дарує нам Красуня- осінь.Закрийте свої оченята і прислухайтесь до чарівної музики природи.Послухайте ,як співають птахи,як вітер шелестить опалим листям.

Послухай,як струмок дзвенить ,

Як гомонить ліщина,

З тобою всюди ,кожну мить

Говорить Україна.

Послухай ,як трава росте

Напоєна дощами.

І як веде розмову степ

З тобою колосками.

Послухай ,як вода шумить-

Дніпро до моря лине,-

З тобою всюди кожну мить,

Говорить Україна.

П. Осадчук

(діти відкривають очі)

Вихователь:Дітки,я невипадково розпочала нашу з вами розмову із таких чудових поетичних рядочків.А й справді краса нашого краю чарує,захоплює,вона надзвичайно мальовнича.Малята я запрошую вас поринути у дивовижний світ природи,яка кличе нас у подорож околицями рідного краю.

А як називається місто ,у якому ми живемо?(Наше місто називається Чортків)

Вихователь:Дітки,ви знаєте ,наше місто дуже старовинне воно славиться своєю неймовірною історією,пам’ятками культури ,архітектури,а ще це земля ,на якій живуть щирі українці,що безмежно люблять свою Батьківщину.

Тож давайте розпочнемо нашу незвичайну мандрівку,а ми звами будемо не просто подорожуючими,ми будемо справжніми туристами.

Інструктор:А чи знаєте ви, хто такі туристи?

Діти :Туристи –це люди ,які люблять мандрувати і дізнаватися багато цікавого про навколишній світ.

Інструктор:діти ,якими на вашу думку повинні бути туристи?

Діти :Туристи сміливі,спритні,сильні. Інструктор:Так справді.А ще туристи дотримуються правил ТБ під час подорожі,бережливо ставляться до природи.Діти ,а що потрібно туристам взяти із собою у похід?

Діти :Вони беруть рюкзаки.

Інструктор:Так ,правильно а у рюкзаки складають необхідне спорядження,усе те що може знадобитися у поході.Я пропоную вам пограти гру «Склади рюкзак»

(інструктор пояснює правила гри)

Інструктор:В нас є 2 рюкзаки,сюди ви будете складати необхідне спорядження.Ми з вами вже не раз бували у поході ,тому ви знаєте ,яке саме спорядження нам знадобиться.Отож приготуйтеся:

Один, два ,три,

Гру почали.

Вихователь:Молодці,рюкзаки уже готові ,але ви знаєте дітки що для того ,щоб подорож була безпечною,кожен турист повинен мати карту місцевості ,яку він хоче відвідати.От і нам із вами сьогодні знадобиться карта ,щоб правильно прокласти маршрут подорожі і ,не заблукавши, щасливо повернутися в дитячий садок.Але де ж нам взяти карту ?Можливо у пригоді нам стане незвичайне повідомлення ,яке ми отримали сьогодні електронною поштою ,а надіслане воно було таємничим незнайомцем.Зараз я прочитаю повідомлення і ми разом спробуємо відшукати карту.

(вихователь читає повідомлення на мобільному телефоні)

«Привіт малята,я знаю ,що ви збираєтесь сьогодні у подорож,не забудьте взяти із собою карту ,яку я намалював для вас і залишив у таємничому місці.Для того,щоб знайти карту ,ви повинні виконати спеціальне завдання.(Квест)

1.Станьте один за одним так ,щоб дитячий садок був від вас праворуч.

2.Потім пройдіть 10 кроків вперед і ви побачите квіткову клумбу,обминаючи її поверніть ліворуч.

3.Тепер зробіть ще 10 кроків і ви побачите кущ калини.

4.Поверніться праворуч і перед вами буде - вічнозелена красуня, між гілками якої ви і знайдете свій сюрприз.(діти з вихователем виконують завдання,вихователь знаходить карту і віддає її інструкторові)

Інструктор:Діти перед вами карта нашого маршруту,на шляху нас чекає чимало перешкод,це і заболочена місцевість Білецьких ставків,глибокий яр,переправа через річку Серет,густі чагарники,сходження на гору Вигнанку і кінцева точка маршруту Урочище Чорного лісу.(інструктаж по ТБ у поході)

Вихователь:Ну що ж усе для подорожі готове, можемо вирушати .

Інструктор:За мною в одну ширенгу шикуйсь!

З бадьорою піснею кроком руш!

Пісня «За здоров’ям з рюкзачком вирушаєм»

(діти крокують ,співають і підходять до 1 перешкоди)

Вихователь:Дітки ось перед вами 1 перешкода, «заболочена місцевість»

Інструктор:Щоб подолати цю перешкоду, ми повинні пройти по «купинах»і пеньках.Тому приготуйтеся і тримаючи міцно рюкзаки спочатку перестрибніть з «купини на купину» а потім пройдіть по пеньках ,ось так і перешкода буде подолана.(інструктор коментує і виконує вправу,діти виконують те ж саме по черзі один за одним)

Вихователь:Молодці ми успішно подолали перешкоду. Підтягніться,вишикуйтесь, продовжуємо наш маршрут .

Діти:Один-два-один-два

Це крокує дітвора,

Ми веселі і завзяті

В нас енергії багато.

Вихователь:Осьтак крок за кроком ми підійшли до глибокого яру.

Інструктор:Щоб подолати цю перешкоду ми використаєм спеціальне спорядження –навісну переправу(паралельні шнурки натякнуті між деревами).

Потрібно стати обома ногами на нижній шнур ,тримаючись руками за верхній,

приставними кроками просуватися від одного дерева до іншого,по черзі переставляючи руки.(діти виконують завдання)

Вихователь:Молодці малята ,ви дуже вправно подолали глибокий яр,нам пора вирушати далі.

Діти:Знов крокує дітвора

Один-два один-два

На галявину прийшли

Та нічого не знайшли.

Вихователь:Тільки поодинока пташка навколо дерева літає і тривожну пісню співає.Що трапилося з тобою, люба пташечко?

Пташка:Ой лихо!Ой лихо!Біда!

Буревії гніздечко моє зруйнували,

А там мої любі малята ,

Маленькі мої пташенята.

Вихователь:Не хвилюйся, пташко ,ми тобі допоможемо.А як можна допомогти пташці ,дітки?

Діти :Потрібно підняти гніздечко і примостити його на гілці дерева.(дитина бере гніздо і подає його вихователю,а той обережно кладе між гілками на дерево).

Вихователь:От тепер пташенята у безпеці!

Пташка:Спасибі вам дітки,добру ви зробили.

А пісню сумну,

Я вже швидко забуду,

І тільки веселу ,

Співатиму людям!

Вихователь:Допобачення ,люба пташечко,ми вирушаємо далі у подорож.

Діти :Ніженьки крокують

Дітвора рахує,

Один-два,один-два,

Ось вже річка

Нас чека.

Вихователь:Річечко голубенька стрічечко,що трапилося з тобою?

Річка:Поможіть мені діточки милі,

Ви почистіть мене від сміття.

Лиходії мене засмітили,

В брудних водах немає життя.

Помирає і хворіє тут рибка,

У нечистій та чорній воді,

Не купаються в річечці дітки,

Я страждаю !Я в справжній біді!

Вихователь:Не хвилюйся,Річенько,ми тобі обов’язково допоможемо.

Малята .що потрібно зробити щоб допомогти Річечці?

Діти:Я думаю ,що треба почистити річку від сміття.

Вихователь:Правильно, дітки,саме зараз нам із вами стануть у пригоді сачок,рукавиці і пакети для сміття ,які ми взяли зі собою у похід.(вихователь роздає знаряддя праці і діти разом очищають річку)

Річка:Дякую вам діти!

Ви мене врятували,

А моїм мешканцям ,

Нове життя подарували!

Вихователь:До зустрічі, люба Річечко,нам вже час продовжувати свою мандрівку!Малята ,а далі наш маршрут буде пролягати берегом річки.

(діти продовжують крокувати і підходять до наступної перешкоди)

Інструктор:Ось так крок за кроком ми підійшли до наступної перешкоди,тут нам потрібно буде переправитися через річку на інший її берег.А допоможе нам подолати перешкоду спеціальне спорядження-«маятник».(міцний шнур причіплений до дерева із зав’язаними вузлами)Щоб виконати це непросте завдання потрібно обхопити шнур двома руками,тримаючи за вузли,відштовхнутися ногами від одного берега річки і перестрибнути на інший.(інструктор пояснює і здійснює показ)Малята,ви готові?Можемо здійснювати переправу.(діти по черзі виконують завдання)

Вихователь:Молодці!Ви дуже спритні .відважні юні наші туристи і з посмішкою долаєте усі перешкоди.А нам пора йти далі ,дотримуючись маршруту.

Діти(крокують):Один-два,один-два,

Знов крокує дітвора!

Ми веселі і завзяті ,

В нас енергії багато!

Інструктор:Дітки перед вами чагарники,крона ,яких вгорі густо розрослася і тому пройти їхдуже важко,а подолати цю ділянку дороги ,ми можемо лише пролізаючи поміж кущами на колінах та ліктях.Отож приготуйтеся і один за одним пройдіть цей шлях,я вірю ,що ви впораєтеся із завданням.(інструктор показує і пояснює ,як правильно виконувати вправу,діти по черзі пролізають під натягнутою сіткою)

Вихователь:Чудово малята!Ось і ця перешкода залишилася позаду,а ми часу не гаймо,продовжуймо наш похід.

Діти: Ой веселі ми малята .

Любим разом мандрувати,

Один-два,один-два,

Знов крокує дітвора.(діти крокують і підходять до уявної гори)

Вихователь:Друзі, ось так крок за кроком ми підійшли до високої гори,на яку потрібно здійснити сходження .

Інструктор:При виконанні цього завдання нам стане у пригоді туристичне спорядження-шнур закріплений на дереві,з допомогою якого ми і будемо здійснювати сходження.Для того, щоб піднятися на вершину гори потрібно,тримаючись за шнур двома руками впиратися ногами і поперемінними кроками пересуватися вперед.(інструктор пояснює спосіб проходження перешкоди і демонструє виконання вправи ,діти роблять те ж саме).

Вихователь:Молодці дітки ми з вами піднялися на вершину гори і опинилися на чудовій галявині.Погляньте,яка тут красива природа ,а он там в далині видніється невеличка хатина ,цікаво ,хто в ній живе?Давайте підійдемо ближче і подивимося.(діти підходять до імпровізованої сторожки з неї виходить лісник).

Діти:Добрий день !

Лісник:Доброго здоров’ячка!Дітки, а хто ви такі?Звідкіля ідете ?

Діти :Ми маленькі туристи!А йдемо ми з Чорткова!

Лісник:Ого-го ,то це ви такий довгий шлях подолали ,поки сюди прийшли,напевно чимало пригод трапилося з вами у поході?

Діти :Так!Ми долали різні перешкоди!А ще ми зробили багато добрих справ:врятували пташенят,розчистили річку від сміття.

Лісник:Молодці!Любі мої юні туристи ,як добре ,що ви до мене прийшли.Я-лісник.Живу ось у цій лісовій хатинці,оберігаю ліс та допомагаю його мешканцям.Тут у мене годівничка ,в ній сіно для косуль і лосів.(показує)А для птахів у мене є зерно.Дітки, поки ви йшли сюди ,мабуть ,втомилися тому сідайте біля мого вогнища,погрієтеся,відпочинете,в мене якраз вже і каша смачна поспіла,будемо разом обідати.(діти витирають руки серветками,витягують з рюкзаків посуд і лісник пригощає їх кашою)

Лісник:Малюта,сподобалась вам моя каша?

Бачу ,добре вам тут відпочивати ,але треба завжди пам’ятати:

У лісі поводитись чемно вчимося,

Усе прибираєм,коли наїмося,

Звірят не лякаєм,дерев не ламаєм,

А ліс від забруднення скрізь очищаєм.

Бо ліс –це повітря,грунти ,чисті води!

Як ви йдете в ліс –не робіть в ньому шкоди!

Вихователь(звертається до лісника):Дуже дякуємо вам за таку теплу зустріч!

Дітки,вам сподобався наш похід?Сподіваюся,що ця мандрівка нікого не залишила байдужою,адже ви сьогодні дізналися багато цікавого та корисного.А ваша любов до рідного краю стала ще сильнішою,бо вам вдалося на власні очі переконатися в тому,що Україна-це скарби природи

Це поля,степи,луги,ліси

Рік прозорих мерехтливі води,

Квіти дивовижної краси.

Неповторна наша Батьківщина,

Рада всім дари вона нести.

А від нас з тобою ,від людини

Просить лиш турботи й доброти.

Інструктор:Наша зустріч підійшла до завершення,тому ми будемо прощатися з вами пане-Лісник і повертатися до дитячого садка!Допобачення!Дітки, за мною в одну шеренгу-шикуйсь!До дитячого садка кроком руш!!!

Кiлькiсть переглядiв: 471

Коментарi