/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/photo_5420478590362964807_y.jpgМандзяк Наталія Михайлівна

Педагогічне кредо :

«До кожної дитини ключ знайти ,

У праці результат хороший мати,

Упевнено і творчо до мети іти

З любов’ю серце дітям віддавати»

Освіта:

Ø Чортківський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Олександра Барвінського Спеціальність « Вчитель початкових класів + педагог-організатор ».

Ø Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка Спеціальність « Філологія».

Ø Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка Спеціальність «Дошкільна освіта ».

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/photo_5420478590362964837_y.jpg

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/photo_5420478590362964844_y.jpgЗаняття на тему: "Вода. Властивості води, збереження водних ресурсів"


Пам’ятка для батьків «Як виховати слухняну дитину!»

1. Подавайте дітям приклад хорошої поведінки. Ваша поведінка – приклад для наслідування.

2. Змінюйте оточення, а не дитину. Не карайте дітей за їхню природну цікавість.

3. Критикуйте не дитину, а її вчинки. Критика дитини сприятиме формуванню заниженої самооцінки.

4. Висловлюйте свої бажання позитивно. Кажіть дітям, чого ви від них очікуєте, замість того, чого не бажаєте.

5. Висувайте реальні вимоги. Вимоги до дитини мають відповідати їхнім віковим можливостям.

6. Обирайте виховання без застосування фізичної сили та приниження. Не намагайтеся виховати навички самоконтролю і поваги до інших за допомогою покарання.

7. Допомагайте дітям вести себе краще, даючи їм вибір. Не дорікайте та не контролюйте їх постійно.

8. Прислуховуйтеся до того, що говорить ваша дитина, навіть коли вона сердита. Цікавтеся тим, що вона робить та відчуває.


/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/photo_5420478590362964877_x.jpgВивчаємо фрукти та овочі. (1)

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/photo_5420478590362964876_y.jpgВивчаємо фрукти та овочі. (2)


Малювання " Долоньки дружби "


Заняття з малювання “Долоньки дружби” спрямоване на розвиток творчості та соціальних навичок у дітей раннього віку. Малюючи своїми долоньками, малюки знайомляться з новими тактильними відчуттями, розвивають дрібну моторику та уяву. Діти занурюють ручки в фарбу і залишають відбитки на спільному аркуші, створюючи яскраву композицію, що символізує дружбу та єдність.

/Files/photogallery/IMG_6201.jpegЗаняття "Долоньки дружби"/Files/images/mandzyak_nm/273678246_2084502738395135_5939329178436482996_n.jpgЗаняття "Долоньки дружби"


Заняття з сенсорного розвитку " Осіння подорож"


Тема мого заняття – “Осіння подорож”. Його мета – розвиток сенсорного сприйняття, дрібної моторики, тактильних відчуттів та ознайомлення дітей із осінніми змінами в природі. На початку заняття я створила інтерактивний сюжет: діти разом зі мною вирушили в подорож осіннім лісом, де зустріли різних звірят.– З їжачком діти грали в гру “Допоможемо їжачку”, збираючи для нього осінні дари – каштани, жолуді, яблука. Вони торкалися їх, порівнювали на дотик, описували відчуття.– З зайчиком ми збирали моркву, що сприяло розвитку координації рухів і тактильного сприйняття.– З ведмедем діти сортували осіннє листя за кольором, формою та розміром, що допомагало розвивати увагу та сенсорні навички. Заняття було наповнене руховими іграми, сенсорними вправами та спільною діяльністю, що сприяло не тільки розвитку відчуттів, а й формуванню комунікативних навичок та позитивного емоційного настрою.

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5318942698742346283.jpgЗаняття з сенсорного розвитку "Осіння подорож"/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5318942698742346282.jpgЗаняття з сенсорного розвитку "Осіння подорож"


/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/IMG_6313.jpegМій сертифікат за темою “Ігротека педагога раннього розвитку”, що підтверджує мої знання та навички в організації ігрової діяльності для найменших дітей. Під час навчання я ознайомилася з сучасними методами ігрового розвитку, особливостями сенсорно-пізнавальних ігор, рольових та рухливих вправ, а також із принципами створення ігрового середовища, яке сприяє гармонійному розвитку дитини. Отримані знання допомагають мені урізноманітнювати заняття, робити їх більш цікавими та ефективними. Я впроваджую інтерактивні ігри, які розвивають дрібну моторику, сенсорне сприйняття, мислення та мовлення дітей, що сприяє їх всебічному розвитку в ранньому віці. сторінкою у житті наших маленьких випускників, залишивши теплі спогади та радість у серц


Міні-випускний


У нашій ясельній групі відбулася особлива подія – міні-випускний! Малюки разом із вихователями весело провели час, граючи в різні ігри, танцюючи та радіючи теплим літнім дням.Дітлахи змагалися у веселих естафетах, співали улюблені пісеньки та просто насолоджувалися безтурботними миттєвостями дитинства. Завершенням свята став пікнік на свіжому повітрі, де всі смакували частування та ділилися враженнями.Цей день став яскравою сторінкою у житті наших маленьких випускників, залишивши теплі спогади та радість у серцях!

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004231.jpg/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321194498556027792.jpg/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321194498556027793.jpg/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004230.jpg/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004232.jpg


" Гарбузова родина "


Ми з дітками побували на осінній фото зоні, де розташувалася велика гарбузова родина. Діти з захопленням роздивлялися різні вирази обличчя гарбузів і весело позували для фото, створюючи незабутні моменти осені.

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321194498556027794.jpg


Мої сертифікати


/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004272.jpgЯ пройшла навчання та отримала сертифікат за темою «Дивись, слухай, спрямовуй: як вихователям підтримувати себе та дітей у надзвичайних ситуаціях». Під час курсу я дізналася про ефективні методи емоційної підтримки, управління стресом і створення безпечного середовища для дітей. Отримані знання допомагають мені зберігати спокій, надавати психологічну підтримку та формувати у дітей відчуття захищеності.

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004274.jpgЯ отримала сертифікат за темою «Створюємо простір дитинства разом», що дало мені змогу поглибити знання про організацію комфортного та розвивального середовища для дітей. Під час навчання я ознайомилася з сучасними підходами до створення безпечного, естетичного та стимулюючого простору, який сприяє всебічному розвитку дитини. Отримані знання використовую у своїй роботі, забезпечуючи дітям умови для творчості, гри та навчання.

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004281.jpgСертифікат " Навчання через гру "/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004280.jpgСертифікат " Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації "


День без іграшок


У ясельній групі відбувся цікавий і творчий день без іграшок. Малюки із задоволенням гралися з природними матеріалами – створювали композиції з листочків, гілочок і камінчиків.Також діти будували вежі з паперових стаканчиків, вчачись працювати разом і розвивати спритність. Найцікавішим моментом стало будівництво великого будиночка, у якому всі могли сховатися, а ще – подорож у потязі, зробленому з коробок.День видався захопливим, сповненим радості та нових відкриттів. Малюки переконалися, що для веселощів не завжди потрібні іграшки – достатньо фантазії та гарного настрою!

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004402.jpg


Літо 2024


/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004405.jpg/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004404.jpg/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004403.jpg


Новорічно-різдвяне свято «Лісове радіо»


Сова: Сніжок біленький за вікном летить,

Зима хурделить, вітром завіває.

А в нашій студії тепленько, як завжди,

І слухачів усіх Лісове радіо вітає!

♫ Пісня «Перший сніг»

Сова: У зимовий гарний час Різдво і Новий рік ідуть до нас,

Вони несуть свої вітання і найщиріші побажання

І дитині, і родині, і матусі-Україні!

Хочу я в прямому етері у маленьких слухачів запитати,

Що ви знаєте про Різдвяні свята?

Виходять діти, розказують вірші про Різдво.

1.Ми ялинку прикрашали,

З кухні пахли пироги.

Свічечки на гілки стали

Аж до зіроньки з фольги!

2. Сніг пушинками кружляє,

Біле міряє шитво.

Раз на рік таке буває:

Свято! Сніг! Зима! Різдво!

3. На столі — свята вечеря,

вся родина за столом.

Відчиняє ангел двері

позолоченим крилом.

4. Благу вість нам сповіщає

про народження Христа.

В хаті свято розцвітає,

гріє душу доброта.

5. Пахне сіном і кутею.

Сяє зірка. Сніг скрипить.

І колядка над землею

з білим ангелом летить.

Здалеку чути передзвін. Заходить Ангел.

Ангел: Христос родився! Мир усім!

Хай щастям повниться ваш дім!

Радісну новину ми вам сповіщаємо,

Колядку дзвінко з вами заспіваємо!

І хай та колядка на весь світ лунає.

Хай люди радіють!

Христос ся рождає!

Славімо його!

Діти з дзвониками і зіркою стають біля ангела і колядують разом.

♫ Колядка «Дзень-дзелень»

Діти сідають на стільчики.

Сова: Щойно в прямому етері ви змогли почути різдвяні привітання від гурту «Пізнайко». А про те, як потрібно зустрічати Новий рік, ви дізнаєтесь з програми «Зірковий рецепт».

На радіо до нас відома гостя завітає,

Без неї Новий рік ніхто не зустрічає.

Про бренди і лайфхаки новорічні,

Святковий одяг і хіти музичні

Про все почуєте вже за хвилинку!

Вітайте в студії Лисичку-сестричку!

♫ Весела музика, заходить лисичка з мікрофоном, вітається з усіма.

Лисичка: Вітаю всіх! Як слухачів багато!

До вас приїхала на Новорічне свято,

Бо наодинці сумувала,

Як діточок потішить, міркувала.

І вирішила інтерв'ю у когось взяти.

Сова: Ми всі готові! Можеш починати!

Лисичка: Мій чарівний мікрофон мені підкаже, з кого розпочати. Вдає, що мікрофон її веде, підходить по черзі до дітей і запитує..

Лисичка: А чи знаєш ти, (Ім'я дитини), що це значить Рік Новий?

Діти

1. Кожен знає – Рік Новий –

Це мороз міцний-міцний,

Це сніжинок візерунки,

Під ялинкою дарунки!

2 . Кожен знає – Рік Новий –

Це чудове свято мрій,

Будем звечора до рання

Ми загадувать бажання.

3. Кожен знає – Рік Новий –

Це таночок запальний,

Жарти, гомін, дружні співи,

Це веселий сміх щасливий!

♫ Пісня «Рік новий маленький »

Лисичка: З ваших відповідей стало зрозуміло —

В Новий рік ви любите співати, Жартувати, гратись, танцювати.

Пропоную всім вечірку Новорічну влаштувати.

Згодні всі: дівчата, хлопці, мами й тата?

Всі: Так!

Лисичка: Хай музика нам грає, звучить веселий сміх, Вечірка новорічна — відкрита для усіх!

Діти запрошують до танцю батьків.

♫ Танець з батьками «Носик до носика»

Під час танцю гаснуть вогники на ялинці.

Сова: Доки ми тут танцювали, ялиночка чомусь засумувала.

Лисичка: Треба нам ялинку привітати словами гарненькими, пісню заспівати. Чарівний мікрофоне, підкажи, будь ласка, хто це зробить найгарніше.

Діти

1. Вітаємо тебе, ялинко —

Красуне запашна.

Прийшла до нас на свято,

Весела й чарівна.

2. Розвісила намисто

Та сукню одягла:

Барвисту, новорічну —

А вогників – нема ?...

Сова: А й справді, чому це ялинка не сяє новорічними вогнями?

Лисичка: Скажем дружно: раз, два, три! Ти, Ялинко, вогнями світи!

Ялинка: Не буду вам світити. Щороку одне і те ж саме: один, два, три, один, два, три. Досить вже! Хоча б до п'яти порахуйте.

Сова: Ну й дива, ялинка ожила! Не хоче вогники свої нам засвітити,

Що, без вечірки новорічної залишаться всі діти?

Лисичка: Доведеться нам разом з дітьми почаклувати, щоб яскравим стало наше свято.

1,2,3,4,5 – починаєм чаклувать, ( пальчики бігають по повітрю)

Свої вушка потягніть. Нумо, вогники, горіть!

1, 2, 3, 4, 5 – починаєм чаклувать.

Свого носика тягніть. Нумо, вогники, горіть!

1, 2, 3, 4, 5 – починаєм чаклувать.

Руками очі затуліть. Нумо, вогники, горіть!

Вогники горять, ялинка сміється

Ялинка: У такий святковий час в хоровод я кличу вас.

♫ Хоровод «Ми з ялиночкою грались»

Лисичка: На ялинці ліхтарі засвітились дітворі!

Задзвеніли кульки, дзвоники, бурульки.

Сова: А ялиночка струнка, діткам усміхнеться.

Може, під її гілками подарунок кожному знайдеться?

Лисичка: Найприємніший момент Новорічного свята – подарунки, яких усі так чекали. Зазирну під зелені гілочки. Де ж то наші подаруночки? Ось вони!

Сова: Із Новим роком всіх вітаєм!

Бажаєм щастя вам усім ,

Здоровʼя та миру у кожен дім!

Усмішок ніжних, чарівних!

Гілок ялинки запашних!

І на фото святкове просимо всіх!

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004490.jpg

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004489.jpg


Мої сертифікати


/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004282.jpgЯ отримала сертифікат за темою «Зниження стресу у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами арттерапії». Ознайомилася з іграми та вправами, що допомагають зменшити стрес і тривожність у дітей через малювання, ліплення, музику та казкотерапію. Отримані знання застосовую в роботі, створюючи комфортне середовище для емоційного розвантаження дітей.

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004283.jpgМої знання з розвитку дитячої творчості підтверджені сертифікатом за темою «Незвичайні види малювання як форма розвитку творчості у дітей». У ході навчання я опанувала нетрадиційні техніки малювання, що сприяють креативному мисленню та сенсорному розвитку дітей. Використовую ці методи на заняттях, заохочуючи дітей до експериментів і вільного самовираження через мистецтво.


Відкрите заняття


Тема. Розвиток креативності під час творчої діяльності.

Мета: створити сприятливі умови для творчої діяльності дітей; закріпити знання назв предметів посуду та знання про геометричні фігури, формувати вміння бачити в них різні художні образи; закріпити вміння малювати вільні мазки, лінії, крапки; розвивати креативні здібності дітей, дрібну моторику рук, самостійність, уважність; вчити дітей працювати охайно; виховувати дружні стосунки під час виконання роботи.

Сонечко встало,

Іде новий день.

Любі малята

Усім: «Добрий день!»

В мене є особлива скринька. Вона не проста, а чарівна! Щоб її відкрити і дізнатися, що в середині, потрібно розгадати загадки. Готові?

Тоді слухайте.

У мене наливай,

Хоч молоко. Хоч чай.

Не склянка я не кружка,

Хоч маю також вушко.

Вам відгадати не важко

Що це звичайна (що діти?) ... Чашка!

А ось і вона,поставимо її ось тут, щоб вам було видно.

-Знову я щось маю. А що саме ви дізнаєтесь, відгадавши загадку:

Завжди вони кругленькі,

Великі і маленькі,

Глибокі і мілкі.

В них кашу насипають.

І супчик наливають (куди діти?)

Звичайно, у..Тарілки.

Ось вона! Одна велика - глибока (для супчику), а друга маленька - мілка (для каші). Поставимо ми їх поряд із чашечкою.

-Що ж тут у скриньці ще є?

Гострі зуби вона має,

Їсти нам допомагає,

Що бере в тарілці - все

Нам до рота донесе. (Що це діти?...) Виделка!

Так виделка. Ось сюди ми її , теж покладемо. Ще у нас є одна річ без якої не можна обійтись під час обіду.

Відгадайте що це?

Вона їсти допомагає,

По тарілочці гуляє,

Накладає супчик в ротик,

Щоб кругленький був животик. (Хто вона діти? ...)Ложка!

Ось вона, покладемо її до виделки. Що ж тут ще у нас є, без чого не можемо обійтися, коли готуємо обід? А ну відгадайте?

Ми на кухні друзі ваші,

І без нас не зварити каші,

А ні борщ, ні капусняк,

Не зварить без них ніяк.

Ні картоплі, ні цибулі

Не зварити без (без чого?...) Каструлі!

Так. Це каструля. Ось вона. Невеличка, кругленька. Ще одна загадочка

Щоб підсмажить їжу швидко

Нам потрібна...сковорідка.

Так. Це сковорідка. Покладемо її до каструлі.

Погляньте малята, що тут є у нас на столі? Це - чашка, з неї пʼють. Це - тарілки, з них їдять. Ось - глибока тарілка (суп, борщ), а ось - мілка (каша, макарони картопля). Це - виделка, це – ложка, ними їдять.А це - каструля, в ній варять. Це сковорідка, на ній жарять.

Як ми можемо назвати всі ці предмети одним словом?

Це посуд! Давайте повторимо всі разом - посуд.

Дидактична гра «Що зайве?»

Діти на картинці визначають зайвий предмет, пояснюють свій вибір.

Зараз ми з вами послухаємо одну історію, яка трапилася у Тридив’ятому царстві.

Дізналася королева Тридевʼятого царства, що в сусідньому королівстві зʼявився найуміліший кухар на землі. Переповнилася вона чорною заздрістю і підмовила придворного чарівника перетворити весь посуд знаменитого кухаря на геометричні фігури. Щодня після цього вона чекала повідомлень про велику невдачу кухаря. Але замість цього повсюди рознеслася звістка про те, що в сусідньому королівстві не тільки найсмачніша їжа, але й найоригінальніший посуд. Не стримуючи цікавості, королева помчала до сусідів і побачила, що з усіх геометричних фігур місцеві майстри зробили дивовижні казани, сковорідки, блюдця, тарілки, чашки й багато чого іншого. От тільки не встигли вони повернути на кухню каструлю, супницю, креманки та чайник.

Пропоную нам разом швидко відновити цей посуд, щоб кухар продовжував готувати найсмачніші страви й запросив для примирення на бенкет королеву сусідньої держави!

Практична робота

Яка це геометрична фігура? (Квадрат.) Щоб перетворити квадрат на каструлю потрібно домалювати до нього півкола-ручки та півовал-кришку. 

Яка це геометрична фігура? (Прямокутник.) Щоб перетворити прямокутник на чайник нам потрібно домалюйте до нього шийку, ручку й кришку.

Яка це геометрична фігура? (Трикутник.) Щоб перетворити з трикутника креманку треба домалювати до нього ніжку.

Подивіться на четвертий малюнок.

Яка геометрична фігура? (Овал.) Овал ми перетворимо на супницю. Під овалом намалюємо вузький прямокутник (основу супниці). Розділимо овал лінією навпіл. Верхня частина овалу — кришка, нижня — безпосередньо супниця. Півкола- ручки.

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004546.jpg

Подивіться уважно на цей посуд. Як ви думаєте, чого йому не вистачає, щоб він став гарнішим і святковішим? Що можна з ним зробити, щоб він виглядав більш особливим ?

А зараз кожен з вас підійде до столу і обере геометричну фігуру, яку ви перетворите на посуд.

Перш ніж ми розпочнемо малювати, розімнемо наші пальчики.

Пальчикова гімнастика

На плиті каструля біла,

В ній водичка закипіла,

Буль-буль-буль, вона хлюпоче,

Що вона сказати хоче?

Кришка весело стрибає,

Вже готово сповіщає.

Запашний бульйон чекає,

До обіду всіх гукає!

Діти, ви можете користуватися не тільки пензликом, а ще штампом або паличкою. Кому буде потрібна допомога, звертайтесь. Не забувайте про охайність- користуйтеся серветками. А тепер починайте працювати, як справжні майстри.

Самостійна робота дітей під спокійну музику.

Виставка робіт і аналіз.

Діти подивіться, який гарний посуд у нас вийшов! Ви справжні художники та майстри прикрашання! Ваші малюнки такі яскраві, різноманітні: кожен посуд має свій унікальний стиль та візерунки. Ви всі дуже постаралися, і завдяки вашій креативності ми отримали такий чудовий посуд.

Уявіть як кухар із Тридев’ятого царства зрадіє, коли побачить цю красу. Він точно захоче сервірувати на ньому найкращі страви для королівського банкету.

Ви всі дуже постаралися, і ваші роботи – це справжня прикраса для казкової кухні. Молодці, ви справжні митці!

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004567.jpg/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004566.jpg/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004569.jpg


Спонтанний День Доброти у дитячому садку (17.02)


Сьогодні у нашій групі відбувся особливий день – Спонтанний День Доброти. Діти самі вирішили проявити турботу та увагу одне до одного, і це зробило їхній день яскравішим і теплішим.

Зранку малюки допомагали один одному одягатися, підтримували тих, хто не встигав застібнути ґудзики або зав’язати шнурівки. Під час сніданку ділилися улюбленими стравами та нагадували друзям про правила гарної поведінки за столом.Протягом дня дітлахи особливо старанно чергували: вони розставляли стільці, розкладали серветки, допомагали вихователю подавати іграшки після занять.

Навіть помічнику вихователя не довелося просити про допомогу – діти з радістю збирали іграшки, підмітали дрібне сміття та акуратно складали книжки у куточку читання.Вільний час теж пройшов у атмосфері доброзичливості: діти ділилися іграшками, підтримували одне одного у грі, допомагали тим, хто не міг скласти пазл або збудувати вежу з кубиків.

Цей день став для всіх чудовим нагадуванням, що добрі справи не потребують особливого приводу – їх можна робити щодня, і це приносить радість не тільки тим, кому допомагаєш, а й самому собі!

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004401.jpg


“Подорож у світ Лесі Українки: вихованці на святковому заході”


Ми з вихованцями відвідали загальносадкове свято, присвячене Дню народження Лесі Українки. Діти були слухачами заходу, уважно спостерігали за виступами, де звучали вірші, пісні та театралізовані сцени, пов’язані з життям і творчістю Лесі Українки. Це стало чудовою нагодою для дітей поринути в атмосферу української культури та творчості великої поетеси.

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5321171125344004568 (1).jpg


Наш власний город на підвіконні!


Хоч зима ще шаленіє,

Підвіконня сонце гріє.

В ящиках на підвіконні

Овочі ростуть городні,

Зеленіють, як в городі

Дивина якась та й годі!

Вихователька подбала,

В ящики землі набрала,

З дітьми пушила, здобряла,

Цибулиночки саджала.

Радо сяють оченята

І саджають рученята.

Дуже діточки старались,

Про цибульку турбувались.

Та за нею добре дбали,

Землю рясно поливали.

Цибулинки ж проростають,

Швидко пагони пускають.

Сонечко рослинки гріє,

Тож цибулька зеленіє.

Цибулиння вже високе,

Із землі набралось соку.

У нашій групі з’явився справжній куточок природи – ми разом із дітьми створили власний город на підвіконні!

Це не лише цікавий досвід, а й чудова можливість навчитися доглядати за рослинами, спостерігати за їхнім ростом і розуміти, як з маленького насіння виростає справжня зелень.

Ми посадили цибулю, пшеницю, мікрозелень, помідори, перець та навіть квіти. Тепер кожного дня діти спостерігають за змінами, поливають рослини та з радістю чекають на перші сходи.

Дуже цікаво бачити, як проростає пшениця, як швидко зеленіє цибуля, а маленькі насінинки мікрозелені перетворюються на соковиті паростки.

Такий міні-город допомагає дітям розвивати відповідальність, терпіння та любов до природи. Адже догляд за рослинами вчить нас бути уважними, дбайливими та спостережливими. А ще це чудова можливість більше дізнатися про рослинний світ, адже що може бути цікавіше, ніж виростити щось власноруч?

З нетерпінням чекаємо, коли з’являться перші плоди нашої роботи!

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5346237598160515367 (1).jpg

/Files/images/mandzyak_natalya_mihaylvna/5346237598160515366 (1).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 186

Коментарi